FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA. JOM LIKE ...

JAMU DEWI SUCI – RM 65 / 12 KAPSUL



Klik Gambar Untuk Besarkan

ITEM : JAMU DEWI SUCI
HARG
A : RM 65 / 12 KAPSUL


SESUAI UNTUK
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang miss-v ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing
6- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita Rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap


MENGAPA MEREKA PERLUKAN PRODUK INI
1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.


BERFUNGSI UNTUK
:- merapatkan / mengetatkan faraj 
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) 
:- meningkatkan kemutan 
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku 
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan

CARA GUNA

i) Hari pertama : Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Cara insert : :- Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. Kemudian,  tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. Tolak sedalam-dalamnya.


ii) Hari kedua : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

iii) Hari ketiga : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).


iv) Hari keempat : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

p/s : Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama

Panduan insert Jamu Dewi Suci 
Klik Untuk Besarkan

TINDAKBALAS POSITIF KEPADA PENGGUNA
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di miss-v
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari–ari.
 


SITUASI PENGGUNA KETIKA MENGGUNAKAN JDS
1- Miss-v menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 200% rapat dan sempit di bahagian miss-v


SITUASI PASANGAN (SUAMI PENGGUNA)
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan miss-v tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian mr.zack maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa mr.zack seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat


KELEBIHAN MENGGUNAKAN JDS
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Anda kembali dara


TINDAKBALAS HERBA NEGATIF KEPADA PENGGUNA
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

DILARANG KERAS UNTUK
1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)


RAMUAN
1- Kacip Fatimah
2- Garam Supit
3- Belimbing Bukit 
4- Sireh


TESTIMONI PENGGUNA
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
  salam..sy insert JDS khamis jam8mlm..tgh mlm tu tkentut2..asyik buang angin..lega perut ni..alhamdulillah..mlm ni mlm ketiga (sabtu - after 48hrs) tiba2 td rasa nak ke toilet..tgh basuh2 tu terasa ada lendir pekat kt miss v..tarik lendir kuarla benda ni..wow! seramnya..belum 72jam dah kuar sdiri..sok nak korek tengok apa pulak yg kuar..smoga dalamanku makin sihat amiin.
alhmdulillah..walaupun seram tgok alien diri sdiri tp rasa ringan sgt badan ni..gmbr atas tu kotoran yg kuar sdiri selepas 48jam..yg bawah tu sy korek pas 72jam..xda dah kputihan alhmdlh..hari ni sharian bjalan..bersih ja rasa..klu dulu memang xselesa..n lg yg best JDS ni..proses 'buang angin' dlm bdn mmg smooth..sakit lutut n tapak kaki dah hilang sjak hari kedua pakai n mkn JDS..alhamdulillah..badan rasa sangat selesa..:) pasal ketat mengetat tu fhm2 sdiri la..segan lak nak crita.. sepatutnya JDS ni lawannya MZPB..barula btemu buku n ruas :))
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

DARI MANA KOTORAN ITU DATANG??!!

Nahhh..tengok sendiri dari mana datangnya kotoran yang kluar dari bahagian intim kita. Buangkan rasa ragu2 dan buangkan rasa ego utk mencuba JAMU DEWI SUCI. Bertindaklah segera sebelum terlewat. Sesiapa saja berpotensi utk mendapat kanser rahim jika lambat bertindak!!!
PERCAYALAH!!! Anda tidak mandul. Ia hanyalah kekotoran yang tersekat dan tertinggal di dalam rahim anda. Anda bakal bergelar ibu dgn perawatan asas pembersihan dalaman SERI DEWI MALAM yang murah dan ringkas..CUBALAH SENDIRI!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Testimoni dari ibu kpd 4 orang cahayamata.."AKU TETAP MASIH DARA" katanya..anda bagaimana??

Rawatan Asas Pembersihan Dalaman bersama SERI DEWI MALAM..murah, selamat, mudah. Jom dapatkan JDS+JDD!!

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
CARA PEMBELIAN
1. Cash On Delivery 
[Beranang / Semenyih / Bandar Teknologi Kajang / Lokasi Lain Boleh Dipertimbangkan Bergantung Kepada Jumlah Pembelian]

2. Poslaju Ke Seluruh Malaysia 
[No Akaun Diberi Sebaik Sahaja Persetujuan Jual Beli Berlaku]
~ Poslaju Ke Semenanjung : Tambah RM 6.00
~ Poslaju Ke Sabah / Sarawak : Tambah RM 9.00
HUBUNGI / SMS UMMI SYIFA : 019-3161876 

JAMU DEWI DARA - RM 48 / 50 KAPSUL


Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
ITEM : JAMU DEWI DARA
HARG
A : RM 48 / 50 KAPSUL


SESUAI UNTUK 
:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.
:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:- Wanita yang mengalami keputihan.
:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
:- Wanita selepas bersalin.
:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj

:- Wanita yang mengalami senggugut


BERFUNGSI UNTUK
:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.
:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj.
:- Memberikan tenaga.
:- Merawat masalah keputihan.
:- Memecahkan angin dalam badan.
:- Melancarkan peredaran darah.
:- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.
:- Membantu menaikkan nafsu berahi.

:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. M
akan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)

:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid

:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat. 
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

TINDABALAS KEPADA PENGGUNA
:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
:- Terasa denyutan pada faraj.
:- Terasa hangat dalam faraj.
:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
:- Payudara tegang dan pejal.
:- Punggung tegang dan pejal.


RAMUAN
~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans



CARA MAKAN 
- Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
- Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)


TESTIMONI PENGGUNA

Ini piriyed ke nifas nih??!!..selepas memakan jamu dewi dara 2 biji pd waktu malam, esoknya pepagi kakyu nak solat subuh terus ter"piriyed" tanpa ada tanda2 sakit pinggang atau senggugut. Piyed yg klua brwarna gelap pekat n bertali. Banyak lak tu, bkn paip bocor lagi, dah mcm paip pecah dah..perghhh puashati betullah. 

Macam pelik lak bunyi kakyu amat gembira dgn kehadiran piriyed yang ini kan?? Ini adalah kerana tak semena2 piriyed kakyu terhenti sejak dr bulan lepas. Ntah kenapa smpai waktu tak juga muncul2. Barulah kakyu faham apa perasaan u all yg piyed tak muncul berbulan2 malah ada yg bertahun2. Ari2 terasa panas n pinggang sengal tp tak juga muncul. For the first time, ada keputihan dan cecair. Dlm hati mula berdebar2 inikah yg dialami oleh beribu testimoni yg kakyu baca. Asben kakyu lagilah bimbang takkan dah tutup kedai melekat lg kot... 

Kakyu try to relax. mgkin tekanan emosi or whatsoever. Tp dlm hati risau gak kot kot dibuatnya kuar masa kakyu gi umrah nti, cam rugi plak. Tuptup kemarin smpai ke hari ini piyed punyalah laju dan banyak. Ari2 rasa ringan dan kosong. Apatah lg waktu kakyu menyusukan badan, terasa memancut2 kluar. 

Bukan itu sahaja, lepas saja makan JDD, kakyu terkentut2 jgn cakaplah..naik malu dibuatnya. dahlah kentut besor dlm kete lak tu, sampai asben kakyu bukak cermin kete..hahaaa. Badan rasa ringan, mata jadi cerah dan bertenaga. Yang paling kakyu suka, sistem kumbahan n pembuangan amat lancar. Bukan sikit2..nah kau cuci perot betul. Habis klua semua toksik dlm badan. 

Dengan JDD kakyu aktif, segar bugar, badan ringan wlupun dalm keadaan mensus yg heavy. Kerja tetap berjalan spt biasa malah lebih bertenaga. Lepas dah suci nti, nak sambung pula dgn JAMU DEWI SUCI (JDS) dan terus amalkan JDD..then nak test power!! hehee.. Pendekata, syukur alhamdulilahhh bersyukur sangat2 sebab yg penting sekali kakyu budget kakyu dah suci semasa nak ke umrah nanti...yahooooooooo!!!
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

ADAKAH ANDA MENGALAMI DARAH NIFAS BERBAU BUSUK??? 
Masa lahirkan anak baru2 ini darah nifas tu dah lebih 60 hari tapi masih ada lagi tp bukan merah, tp macam hujung2 darah period. Kemudian bau darah nifas ni hanyir kekadang baunya cam bangkai laks.. adakah ini normal sbb stictches episiotomy tu takde rasa sakit cam tanda2 infection atau takde gatal2..evenn stitches tu dah baik pon masih mcm tu jugak..

Klik Gambar Untuk Besarkan
Tombong / Uterus Prolapse..sila cegah sebelum parah!!
Bagaimana nak tahu tombong anda tergelongsor turun?
Masukkan jari telunjuk ke dalam faraj dan anda akan rasa daging spt "guli". itulah mulut rahim. Ianya tidak mudah dicapai sebenarnya. Jika mudah dicapai bermakna ia rendah, anda perlukan JAMU DEWI DARA segera!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

CARA PEMBELIAN
1. Cash On Delivery 
[Beranang / Semenyih / Bandar Teknologi Kajang / Lokasi Lain Boleh Dipertimbangkan Bergantung Kepada Jumlah Pembelian]

2. Poslaju Ke Seluruh Malaysia 
[No Akaun Diberi Sebaik Sahaja Persetujuan Jual Beli Berlaku]
~ Poslaju Ke Semenanjung : Tambah RM 6.00
~ Poslaju Ke Sabah / Sarawak : Tambah RM 9.00
HUBUNGI / SMS UMMI SYIFA : 019-3161876 

FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA

10 IKLAN POPULAR MINGGU INI