FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA. JOM LIKE ...

JAMU DEWI DARA - RM 48 / 50 KAPSUL


Klik Gambar Untuk Besarkan
ITEM : JAMU DEWI DARA
HARG
A : RM 48 / 50 KAPSUL


SESUAI UNTUK 
:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.
:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:- Wanita yang mengalami keputihan.
:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
:- Wanita selepas bersalin.
:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj

:- Wanita yang mengalami senggugut


BERFUNGSI UNTUK
:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.
:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj.
:- Memberikan tenaga.
:- Merawat masalah keputihan.
:- Memecahkan angin dalam badan.
:- Melancarkan peredaran darah.
:- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.
:- Membantu menaikkan nafsu berahi.

:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. M
akan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)

:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid

:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat. 
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

TINDABALAS KEPADA PENGGUNA
:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
:- Terasa denyutan pada faraj.
:- Terasa hangat dalam faraj.
:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
:- Payudara tegang dan pejal.
:- Punggung tegang dan pejal.


RAMUAN
~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans



CARA MAKAN 
- Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
- Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)


TESTIMONI PENGGUNA

Ini piriyed ke nifas nih??!!..selepas memakan jamu dewi dara 2 biji pd waktu malam, esoknya pepagi kakyu nak solat subuh terus ter"piriyed" tanpa ada tanda2 sakit pinggang atau senggugut. Piyed yg klua brwarna gelap pekat n bertali. Banyak lak tu, bkn paip bocor lagi, dah mcm paip pecah dah..perghhh puashati betullah. 

Macam pelik lak bunyi kakyu amat gembira dgn kehadiran piriyed yang ini kan?? Ini adalah kerana tak semena2 piriyed kakyu terhenti sejak dr bulan lepas. Ntah kenapa smpai waktu tak juga muncul2. Barulah kakyu faham apa perasaan u all yg piyed tak muncul berbulan2 malah ada yg bertahun2. Ari2 terasa panas n pinggang sengal tp tak juga muncul. For the first time, ada keputihan dan cecair. Dlm hati mula berdebar2 inikah yg dialami oleh beribu testimoni yg kakyu baca. Asben kakyu lagilah bimbang takkan dah tutup kedai melekat lg kot... 

Kakyu try to relax. mgkin tekanan emosi or whatsoever. Tp dlm hati risau gak kot kot dibuatnya kuar masa kakyu gi umrah nti, cam rugi plak. Tuptup kemarin smpai ke hari ini piyed punyalah laju dan banyak. Ari2 rasa ringan dan kosong. Apatah lg waktu kakyu menyusukan badan, terasa memancut2 kluar. 

Bukan itu sahaja, lepas saja makan JDD, kakyu terkentut2 jgn cakaplah..naik malu dibuatnya. dahlah kentut besor dlm kete lak tu, sampai asben kakyu bukak cermin kete..hahaaa. Badan rasa ringan, mata jadi cerah dan bertenaga. Yang paling kakyu suka, sistem kumbahan n pembuangan amat lancar. Bukan sikit2..nah kau cuci perot betul. Habis klua semua toksik dlm badan. 

Dengan JDD kakyu aktif, segar bugar, badan ringan wlupun dalm keadaan mensus yg heavy. Kerja tetap berjalan spt biasa malah lebih bertenaga. Lepas dah suci nti, nak sambung pula dgn JAMU DEWI SUCI (JDS) dan terus amalkan JDD..then nak test power!! hehee.. Pendekata, syukur alhamdulilahhh bersyukur sangat2 sebab yg penting sekali kakyu budget kakyu dah suci semasa nak ke umrah nanti...yahooooooooo!!!
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

ADAKAH ANDA MENGALAMI DARAH NIFAS BERBAU BUSUK??? 
Masa lahirkan anak baru2 ini darah nifas tu dah lebih 60 hari tapi masih ada lagi tp bukan merah, tp macam hujung2 darah period. Kemudian bau darah nifas ni hanyir kekadang baunya cam bangkai laks.. adakah ini normal sbb stictches episiotomy tu takde rasa sakit cam tanda2 infection atau takde gatal2..evenn stitches tu dah baik pon masih mcm tu jugak..

Klik Gambar Untuk Besarkan
Tombong / Uterus Prolapse..sila cegah sebelum parah!!
Bagaimana nak tahu tombong anda tergelongsor turun?
Masukkan jari telunjuk ke dalam faraj dan anda akan rasa daging spt "guli". itulah mulut rahim. Ianya tidak mudah dicapai sebenarnya. Jika mudah dicapai bermakna ia rendah, anda perlukan JAMU DEWI DARA segera!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

CARA PEMBELIAN
1. Cash On Delivery 
[Beranang / Semenyih / Bandar Teknologi Kajang / Lokasi Lain Boleh Dipertimbangkan Bergantung Kepada Jumlah Pembelian]

2. Poslaju Ke Seluruh Malaysia 
[No Akaun Diberi Sebaik Sahaja Persetujuan Jual Beli Berlaku]
~ Poslaju Ke Semenanjung : Tambah RM 6.00
~ Poslaju Ke Sabah / Sarawak : Tambah RM 9.00
HUBUNGI / SMS UMMI SYIFA : 019-3161876 

FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA

10 IKLAN POPULAR MINGGU INI