FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA. JOM LIKE ...

JAMU DEWI SUCI – RM 65 / 12 KAPSUL



Klik Gambar Untuk Besarkan

ITEM : JAMU DEWI SUCI
HARG
A : RM 65 / 12 KAPSUL


SESUAI UNTUK
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang miss-v ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing
6- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita Rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap


MENGAPA MEREKA PERLUKAN PRODUK INI
1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.


BERFUNGSI UNTUK
:- merapatkan / mengetatkan faraj 
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) 
:- meningkatkan kemutan 
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku 
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan

CARA GUNA

i) Hari pertama : Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Cara insert : :- Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. Kemudian,  tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. Tolak sedalam-dalamnya.


ii) Hari kedua : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

iii) Hari ketiga : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).


iv) Hari keempat : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

p/s : Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama

Panduan insert Jamu Dewi Suci 
Klik Untuk Besarkan

TINDAKBALAS POSITIF KEPADA PENGGUNA
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di miss-v
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari–ari.
 


SITUASI PENGGUNA KETIKA MENGGUNAKAN JDS
1- Miss-v menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 200% rapat dan sempit di bahagian miss-v


SITUASI PASANGAN (SUAMI PENGGUNA)
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan miss-v tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian mr.zack maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa mr.zack seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat


KELEBIHAN MENGGUNAKAN JDS
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Anda kembali dara


TINDAKBALAS HERBA NEGATIF KEPADA PENGGUNA
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

DILARANG KERAS UNTUK
1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)


RAMUAN
1- Kacip Fatimah
2- Garam Supit
3- Belimbing Bukit 
4- Sireh


TESTIMONI PENGGUNA
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
  salam..sy insert JDS khamis jam8mlm..tgh mlm tu tkentut2..asyik buang angin..lega perut ni..alhamdulillah..mlm ni mlm ketiga (sabtu - after 48hrs) tiba2 td rasa nak ke toilet..tgh basuh2 tu terasa ada lendir pekat kt miss v..tarik lendir kuarla benda ni..wow! seramnya..belum 72jam dah kuar sdiri..sok nak korek tengok apa pulak yg kuar..smoga dalamanku makin sihat amiin.
alhmdulillah..walaupun seram tgok alien diri sdiri tp rasa ringan sgt badan ni..gmbr atas tu kotoran yg kuar sdiri selepas 48jam..yg bawah tu sy korek pas 72jam..xda dah kputihan alhmdlh..hari ni sharian bjalan..bersih ja rasa..klu dulu memang xselesa..n lg yg best JDS ni..proses 'buang angin' dlm bdn mmg smooth..sakit lutut n tapak kaki dah hilang sjak hari kedua pakai n mkn JDS..alhamdulillah..badan rasa sangat selesa..:) pasal ketat mengetat tu fhm2 sdiri la..segan lak nak crita.. sepatutnya JDS ni lawannya MZPB..barula btemu buku n ruas :))
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

DARI MANA KOTORAN ITU DATANG??!!

Nahhh..tengok sendiri dari mana datangnya kotoran yang kluar dari bahagian intim kita. Buangkan rasa ragu2 dan buangkan rasa ego utk mencuba JAMU DEWI SUCI. Bertindaklah segera sebelum terlewat. Sesiapa saja berpotensi utk mendapat kanser rahim jika lambat bertindak!!!
PERCAYALAH!!! Anda tidak mandul. Ia hanyalah kekotoran yang tersekat dan tertinggal di dalam rahim anda. Anda bakal bergelar ibu dgn perawatan asas pembersihan dalaman SERI DEWI MALAM yang murah dan ringkas..CUBALAH SENDIRI!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Testimoni dari ibu kpd 4 orang cahayamata.."AKU TETAP MASIH DARA" katanya..anda bagaimana??

Rawatan Asas Pembersihan Dalaman bersama SERI DEWI MALAM..murah, selamat, mudah. Jom dapatkan JDS+JDD!!

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan


Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
feedback custmr baru kejap ni td.ngeri pun ada..soalan semasa ingin mencuba...


"Boleh suggest tak produk yang bagus untuk saya ambil, saya dah 8 bulan x period. pregnancy test pun negatif, jumpa doktor pn kesihatan dalaman semua ok"

saya sarankan beliau buat treatmnt asas JAMU DEWI SUCI, JAMU DEWI DARA n now inilah hasilnya.mudah2an lpsni period beliau kembali lancar.

CARA PEMBELIAN
1. Cash On Delivery 
[Beranang / Semenyih / Bandar Teknologi Kajang / Lokasi Lain Boleh Dipertimbangkan Bergantung Kepada Jumlah Pembelian]

2. Poslaju Ke Seluruh Malaysia 
[No Akaun Diberi Sebaik Sahaja Persetujuan Jual Beli Berlaku]
~ Poslaju Ke Semenanjung : Tambah RM 6.00
~ Poslaju Ke Sabah / Sarawak : Tambah RM 9.00
HUBUNGI / SMS UMMI SYIFA : 019-3161876 

FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA

10 IKLAN POPULAR MINGGU INI