FB FANPAGE SERI DEWI MALAM UMMI SYIFA. JOM LIKE ...

BRESTO SERUM - RM 65 / 20 ML

Klik Gambar Untuk Besarkan

ITEM : BRESTO SERUM
HARGA : RM 65 / 20 ML
 


Bresto Serum with Aromateraphy adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.



Anda akan dapat merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi.

BERFUNGSI UNTUK


1. Pembesaran payudara. Memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. 


2. Mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggeleber. 


3. Mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. 

4. Bahan aktif aslinya akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormon estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan manusia). Serum ini akan menstabilkan hormon-hormon ini dan akan menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. 

5. Menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.

RAMUAN

1) Ekstrak Biji Fenugreek 
Herba yang kaya dengan phyto-estrogen. Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.

2) Beri Saw Palmetto 
Mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara.

3) Biji Fennel 
Mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam proses pemantapan payudara

4) Akar Ubi Keladi Mexico
Mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara

5) Daun Damiana 
Mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene, beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia membantu dalam proses pemantapan payudara secara semulajadi.


KELEBIHAN

1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara

2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan

3) Menseimbangkan hormon wanita

4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru

5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara

6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)

7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser



CARA GUNA

1. Letakkan beberapa titik di tapak tangan dan urut membulat serta ke atas.

2. Lakukan 2 kali sehari pagi dan malam.

Penggunaan berterusan selama sebulan akan membuahkan hasil yang memuaskan hati. Cubalah sendiri!!!

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

JOM CANTIK DEPAN SUAMI…PAYUDARA BESAR, MONTOK, TEGANG DAN PEJAL...SUAMI GEDIK2 SUKA U

PENGAKUAN CUSTOMER BRESTO SERUM

TESTIMONI 1.
“Ank da 2..yg first bf smpai adik dia kluar..adik bf 2bln je..pas stop brest jd kecik.kendur.kecut...ishh malu n myampah tgk..tgk bresto hari ke 2 nmpak brest mgembang..hari 3 puting da xtunduk malu2 lg..klu nk mbesar tu amik mse la bg yg stop bf..sbb dia nk repair brest tduduk kt tmpt asal..gne pon kdg2 gne 2kali shari kdg2 1kali skali..hoho tp kesannya ttp nmpk..lg la klu yg gne tu konsisten lg cpt..klu x rata je xde brest..(pgalaman sndri)”

TESTIMONI 2
“jgn x percaya, 3 weeks pakai, penuh menggebu cup baju kecik... jenuh cr tudung yg labuh sedikit jgn duk ats ngam2 dada.... sebb nmpk montoks mebukits gitew... usben da tegur, "labuh kan tdg mama yer yunk.." hahaha.... serius memg superb!”

TESTIMONI 3
" baru 2 hari pakai dh rs berdenyut.hari ke 5 dh berisi balik.kalau x, rs kecut je.tggu nk naik lif tingkat brp pulak lps ni:

TESTIMONI 4
" Yg x sangka tu bila seolah2 tepi nenen tu mcm ditambah2 isi pulak. sblm ni xde pulak. jd padat n berisi.."

TESTIMONI 5
"ingatkan perasaan sndri jer, tpi bila kemeja kena buat button tambahan atau lekat pin kecik supaya x terbuka ternyatalah bukan perasaan sndri. selain tu kan, malu nk kabo sbnornyer..keliling nipple tu jd coklat muda. sblm ni size 34..la ni size tu dh melimpah ruah termuntah2 keluar, nmpknya kena beli size 36 lah agaknya..kuang,kuang...."

BRESTO SERUM aromatherapy adalah selamat kerana ia 100% dari bahan herba. Aromanya sangat harum. Herbanya berfungsi dengan merangsang hormon estrogen (hormon wanita) di payudara lalu merangsang saraf2 payudara atau saraf2 glands. tiada masalah utk mereka yg menyusu badan atau breastfeed. Hanya titiskan 3-4 titik di tapak tangan dan urut membulat serta ke atas. Payudara akan menegang, memejal n mengeras. Jika breastfeed, susu akan memancut2 krn saraf2 glands telah dirangsang.

Atasi masalah Payudara Kect,Kendur & Tidak Berghairah Di Mata En.Somi.

                                                                      TESTIMONI

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan


Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

CARA PEMBELIAN
1. Cash On Delivery 
[Beranang / Semenyih / Bandar Teknologi Kajang / Lokasi Lain Boleh Dipertimbangkan Bergantung Kepada Jumlah Pembelian]

2. Poslaju Ke Seluruh Malaysia 
[No Akaun Diberi Sebaik Sahaja Persetujuan Jual Beli Berlaku]
~ Poslaju Ke Semenanjung : Tambah RM 7.00
~ Poslaju Ke Sabah / Sarawak : Tambah RM 11.00






HUBUNGI / SMS UMMI SYIFA : 019-3161876

10 IKLAN POPULAR MINGGU INI